Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 27

ο τρυγος

Με πολυ επιτυχια και πολυ παραγωγη ετελιωσε ο τρυγος στο αμπελι μου
φετος προσπαθησα να το κρατησω οσο το δυνατον οικολογικο .Ραντισα μονο την αναλογια χαλκου που επιτρεπεται 750 γραμαρια χαλκου στα 500 κιλα νερο και θειαφι ενα κιλο στα 500 κιλα νερο
Φυσικα ηταν οικογενειακη υποθεση αφου δεν εκτιμησα καλα απο την αρχη για να παρω καποιον εργατη για να βοηθησει εστω και ενα μεροκαματο
πανω απο 1500 κιλα σταφυλια εβγαλε φετος το αμπελακι μου το οποιο εναι πανω κατω 2 στρεματα( 2 χιλιαδες τετραγωνικα μετρα)
αλλες χρονιες ειχαμε ατυχιες και το χτυπουσε το χαλαζι φετος την γλυτωσαμε
περυσι δεν μαζεψα ουτε ενα κιλο τα ειχε διαλυσει το χαλαζι προπερυσι μπορεσα και μαζεψα γυρω στα 100 κιλα απο την ιδια αιτια
φετος ομως εδωσε την κανονικη παραγωγη ισως και λιγωτερο απο το κανονικο χιλια κιλα το στρεμμα υπολογιζει ο ελγα
το μαζαψε εντελως οικογενειακα με την συζυγο και τον υιο
τα πατησα ολα και εγινε ενας υπεροχος μουστος γλυκος και μυρωδατος
χωρισα γυρω στα 50 κιλα για κρασακι εκλεκτο μοσχομυριστο και το υπολοιπο θα παει για τσιπουρο οταν ερθει η ωρα
τα καζανια ξεκινουν την λειτουργια τους περιπου 25 οκτωβριου και κραταν 2 μηνες μεχρι 24 δεκεμβριου
φετος μαλλον στην αναστασια θα γινει η ιεροτελεστια θα ειμαι μιαμυσι μερα εκει εχω περιπου 12 καζανιες απο 2.30 ωρες και κατι μεταβρασεις να δουμε ποσο θα παει
οταν ερθει η ωρα θα καλεσω ολους τους εκλεκτους εχω βρει καλα μα πολυ καλα λουκανικα και ωραιοτατες μπριζολες
αλλα αυτα για τον νοεμβριο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ